1. Imlie 345.Bölüm İzle 345. Bölüm

    Imlie 345.Bölüm İzle

    1080P Türkçe Altyazı

    Imlie 345.Bölüm İzle 8.8 / 10 10 kullanıcı oyu.
    8.8
    ( Toplamda 10 oy verildi. )

      3.927

    Imlie 345.Bölüm izle, Imlie İzle, Imlie Hint dizisi HD izle, Imlie Tüm bölümlerini Türkçe izle, Hint dizi izle
  1. Imlie Hint Dizisi İzle

    Imlie Hint Dizisi İzle

    IMDb : 7 654 Bölüm

      7   43.292

    Imlie Hint Dizisi İzle, Imlie Hint Dizisini İzle, Hindistanın yeni dizilerinden olan Imlie dizisini sitemizden altyazılı olarak izleyebilirsiniz.
Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız yada üye olmanız gerekiyor!
  1. avatar
      Arylie 20 December 2021 15:32:34
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    Ben eridim bittim. Kalan arkadaşlara başarılar.
    Gerçekten İmlie ve Aryan arasındaki enerji o kadar mükemmel ki. İmlie Aryan’dan güç alıyor. Bu her insanın kendi hayatında yakalayabileceği bir şey değil. Konuşmadan bakışlarıyla güç veriyor.
    Aditya ise… Ondan ciddi manada iğreniyorum. Sanırım Hint dizi tarihinin gelmiş geçmiş en iğrenç baş kahramanı. Kötü olup daha sonra iyiye dönen erkek karakterlere alışmıştık ama iyiden kötüye döneni ilk defa görüyoruz. Evlendiği yetmiyormuş gibi kızın canını yakmak için her şeyi yapıyor. Ve gelecek bölümlerden bir sahne gördüm. Sanırım İmlie kına törenlerinde dans ediyor. Bu kadar ileriye gidilmiş. Aditya bitmiş bir karakter. Umarım İmlie ile aşk anlamında tekrar asla bir münsabetleri olmaz. Ki olmayacak gibi de uzun zamandır onlara hiç bir şekilde romantik sahne yazılmıyor.
    Arylie <3

  2. avatar
      Yusra 21 December 2021 14:16:48

    Yorumlar da herkes senariste kızıyor diziyi rezil etti diye. Bence senarist yaptığı hatadan dönüyor kötü örnek olan bı diziyi olması gerekene çeviriyor. Aditya karakteri değişmedi aslında dizinin başından beri bu karakterdeydi yani bunu aklı başında izleyen her insan zaten farkında .malını ye gelince başta iyi sonradan kötü olmadı hep aynı karakterdeydi sadece başta herşey onun du aile si aditya hiç bir zorluğu yoktu mücadele edecek birşeyi yoktu ikinci kadın olunca mücadelesi ve yapacaklarıni gösterdi bu olaylarda ne kadar imlie ci olsamda hak verdim tek karakter malını çünkü çok güvendiği aşkı evli ve saklıyor onunla evleniyor üstelik karşıma çıkıp ben seni değil onu seviyorum diyo üstelik ilk gördüğü günden itibaren kız kardeş gibi sevdiği bir kızla vede kız kardeşi de çıkıyor yani ne yaparsa yapsın benim için haklı olacak bir yere kadar tabiki malini kötü karakter olmasaydı dizi devam etmezdi malını gider imlie aditya kavuşur senaryo biter bu yani .. imlie ye gelirsek ilk bölümden şuana kadar zayıf bir karakterdi sadece çok zeki biriydi güçlü durmaya çalışıyordu herşeyin üstesinden gelmeye çalışıyordu annesinden başka hiç birşeyi olmayan biri zorla evlendiriliyor ve evlendiği andan itibaren kocasına aşık olmuş gibi davranıyordu evliliği hemen kabullendi kocası evleniyor diye ağlamalar falan ben ilk bölümde de şimdide aditya imlie olmaz diyorum . İmlie gerçek karakteri bu son bir kaç bölümde ortaya çıkıyor güçlü herşeyin üstesinden gelen dimdik duran imlie aditya ne yaparsa yapsın karşına dikilen imlie kendini ezdirmeyen imlie tabi bunda arayanın payı çok var doğru ve yanlışı anlatıyor imlie ye karar vermesini istiyor zorlama yok .
    Dizi aslında şimdi başlıyor imlie hikayesi mutluluğu bulması vb. Tabi böyle aryanla devam ederse yok aditya ile olursa imlie kendini dipsiz kuyuya atmış olacak çünkü insan yedisinde neyse yetmisinde de o

  3. avatar
      Arylie 20 December 2021 15:32:34
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    Ben eridim bittim. Kalan arkadaşlara başarılar.
    Gerçekten İmlie ve Aryan arasındaki enerji o kadar mükemmel ki. İmlie Aryan’dan güç alıyor. Bu her insanın kendi hayatında yakalayabileceği bir şey değil. Konuşmadan bakışlarıyla güç veriyor.
    Aditya ise… Ondan ciddi manada iğreniyorum. Sanırım Hint dizi tarihinin gelmiş geçmiş en iğrenç baş kahramanı. Kötü olup daha sonra iyiye dönen erkek karakterlere alışmıştık ama iyiden kötüye döneni ilk defa görüyoruz. Evlendiği yetmiyormuş gibi kızın canını yakmak için her şeyi yapıyor. Ve gelecek bölümlerden bir sahne gördüm. Sanırım İmlie kına törenlerinde dans ediyor. Bu kadar ileriye gidilmiş. Aditya bitmiş bir karakter. Umarım İmlie ile aşk anlamında tekrar asla bir münsabetleri olmaz. Ki olmayacak gibi de uzun zamandır onlara hiç bir şekilde romantik sahne yazılmıyor.
    Arylie <3

  4. avatar
      Sevim Aktas 20 December 2021 16:54:56

    Adityanin agzina biri kurekle vursada icimizin yaglari eritse ne guzel olur imliye gelirsek aryandan guc aliyor ne guzel ama hala Adityayi dusunuyor halbuki onca hakareten sonra ne gerek var deyer verdikte Adam daha ileri gidiyor

  5. avatar
      Gul 20 December 2021 17:43:08

    Adi kiskanclikta tavan yapti simdide cadinin eline opecek senerist herseyi yapar ben sadece cadida taktim bi kadin bu kadar kucuk dusurulur kendisini sevmeyen bi erkek icin bunlar yapilirmi hic gurur yokmu bi kadini bu kadar aciz edemezler imlie adi yeniden evleniyo evinde foto cekiyo aryan desen sinsi sekilde davraniyo cozemiyorum malininin imliden nefret ettigini bildigi halde orda imlie temiz kalbli zavallim dans edecek ne sacmalik neyin dansi veda dansimi kiskandirma dansimi bilemiyorum ben bu seneryo yazarindan supeliyim gercekten kafasi saman dolu bu arada sumbul harika bi dans performance sergiledi 👌farmana bayiliyorum cok karizmatik harika bi insan fakat burda sadece goreceli yorum yapiliyo evet aryan adiye gore daha genc adi yani gashmeer cok zayifladi ondan biraz yorgun cikiyo fakat aslinda cok aci ceken birini oynuyo ona yakismis ayrilik olacak zaten bi kere adi imlie guvenmedi cadiya guvendi imlinin onu aldattigina inandi hersey ortaya ciksada imlie asla geri donmeye bilir burda en cok adi karakteri aci cekecek bence evlilik olacak sonra aryan ve imlie arasinda bisey olmadigini ogrenecek ve yikilacak aryan imlie asik olacak .bi de imlie eve donerse tam olur olurmu olur 🤣🤣saka kizlar herhal bu kadarda kuculmezler bide bi fransiz arkadasim sitesinde gormus anumu imlie icki verecekmis rupimi odaya koyularmis aryan geliyomus odada biseyler yasandi saniyolarmis bence imlie dans ederken cok icli dans ediyo herseyi karmakarisik bi dizi oysa ne guzel baslamisti kardesi kardese kirdirdilar ahlaki deyerleri yerle bir ettiler bi ask vardi onuda bk cevirdiler simdi aryanmi olsun adimi olsun yarisi baslattilar tipki maliniyi harika guzel iyi kalbli kiz gorterip bi canavara cevirdiler simdide adi akilli adam gitti yerine beyinsiz biri geldi ben adinin maliniyi kolundan tutup attigini aparnanin maliniye tokat atmasini anunun pismanligini gormek istiyorum

  6. avatar
      Gul 20 December 2021 17:49:54

    Tesekkurler admin harikasiniz ellerinize saglik ❤️ bu arda kizlar bu bi dizi unutmayin birbirimizi kirmadan yorum yapalim sadece ask izlemek istiyorum dunyanin en saf temiz duygusu ilmie herseye deyer

  7. avatar
      ...... 20 December 2021 22:29:52

    imlie artık izlenmez cunku artık sacmaladılar demekki hindistanda evlilik buymuş sacma

    • avatar
        Yusra 21 December 2021 15:50:58

      Neden izlenmezmis imlie yapılan tüm hakaretlere katlanmayip kendi ayakları üzerine durduğu için mi?
      Hindistan’da evlilikler böyleymiş ne demek
      Yani iki kardeşin bir erkek için savaşması doğru mu .
      Bu ülkede evlilikler nasıl hiç düşündünüz mü ?
      Dünyanın her yerinde evlilikler aynı
      Ya herşeye katlanıp susup devam edersin
      Yada kabullenmeyip ayrılır hayatana yeni Bir yön verirsin . Sözüm kimsenin
      Şahsına değil ama aditya yi savunacak kadar ne yaşıyor bu insanlar diye düşünüyorum .
      Türk dizilerini de görüyoruz hepside kimin eli kimin cebinde diziler ve bunları savunan bı kitle Allah’tan ülkede aklı başında insanlar daha çok da şikayet ediliyor
      Benim hit dizilerini sevip izleme nedenim
      Mantık olmaya bilir dizilerde en azinda edepli olması ve konusu saçma olan hiç bir hit dizisini de izlemem imlie yi de izlemeyi bıraktım taki Aryan geldiği bölüme kadar
      Çoğu insan o kadar odaklanmış ki aditya ilmie aşkına ortada bir aşk olmadığını görmüyorlar verilen kötü örneği görmüyorlar . Dizi dahi olsa gerçek de yaşamak istemedikleri ve asla kabul etmeyecekleri bir şeyi savunmak ne kadar doğru onlar için bilemiyorum.

  8. avatar
      Ayla 20 December 2021 23:53:28

    Diziyi şimdiye kadar çok aşkla izlerken şimdilerde kasvet basarak izliyorum güzelim diziyi mahvettiler senaristler ve yapımcılar aditya karekteri bu kadar sümsük ve bedbaht asla olmazdı herşeye sorgusuz sualsiz inanan bir adam türedi güçlü ve sorgulayan adam gitti aryan karekteri türedi şimdilerde herkes onu beğeniyor ama ortada 345 bölümdür aditya ve imlienin aşkı var ve onların beraber olmasını bekleyen hayran kitlesi var İmlie yi 2 ye böldüler Adilleciler aryileciler diye gerçekten pes ha birde malini ve annesinin foyası ne zaman meydana çıkacak yada belki hiç çıkmayacak umudumu yitirmek üzereyim artık gerçekten cezalandırılsınlar büyük bir oh çekmek istiyorum çünkü imlie onların yüzünden çok acı çekti hayatının aşkını kaybetti Sanırım aditya karekteri diziye ara verecek arkadaşlar çok söylenti var bir 150 bölümde bize aryan ve imlie izletirler sonrasında da esas oğlan gelir kızı alır biz yine 2 ye bölünmüşlüklerle kalırız🤷‍♀️

  9. avatar
      Nuran Yeşilyurt 21 December 2021 01:42:15

    Senaristler artık kısır bir döngünün içine girmişler.. Onlarda ne yapacaklarını bilmiyorlar.. Adiye kurulan tuzakları imliyeye kuruyorlar sanırım anuyla maliniyi çok sevdiler.. Kötülükleri tuzakları hep başarılı.. Kimse şüphelenmiyor sorgulamıyor. Aryan malini kolluyor bu bölümde tabiki kendince imliyeyi koruyorya.. Bakalım imlie öğrenince ne yapacak, öğrenmeyede bilir çünkü senarist taktı kafaya karşılıklı Nisbet olsun imlie de aryanla evlensin zaten tuzakda başarılı olucak galiba bu tuzağa kolayca arayanda düşecek çok akıllı ya istediği zaten imlie bu açıkca görünüyor. Ama imlie onu arkadaşlığı dışında sevmeyecek… Aditya karakterine artık bişe demiyorum senarist mahfetti harcadı adeta. Çıkarcaksan çıkar dizidende bizde rahatlayalım.

  10. avatar
      Peri naz 21 December 2021 14:16:07

    Aryan’ın sadece bakışı bile güç veriyor imlie’ye 😍 çeviri için teşekkürler

  11. avatar
      Yusra 21 December 2021 14:16:48

    Yorumlar da herkes senariste kızıyor diziyi rezil etti diye. Bence senarist yaptığı hatadan dönüyor kötü örnek olan bı diziyi olması gerekene çeviriyor. Aditya karakteri değişmedi aslında dizinin başından beri bu karakterdeydi yani bunu aklı başında izleyen her insan zaten farkında .malını ye gelince başta iyi sonradan kötü olmadı hep aynı karakterdeydi sadece başta herşey onun du aile si aditya hiç bir zorluğu yoktu mücadele edecek birşeyi yoktu ikinci kadın olunca mücadelesi ve yapacaklarıni gösterdi bu olaylarda ne kadar imlie ci olsamda hak verdim tek karakter malını çünkü çok güvendiği aşkı evli ve saklıyor onunla evleniyor üstelik karşıma çıkıp ben seni değil onu seviyorum diyo üstelik ilk gördüğü günden itibaren kız kardeş gibi sevdiği bir kızla vede kız kardeşi de çıkıyor yani ne yaparsa yapsın benim için haklı olacak bir yere kadar tabiki malini kötü karakter olmasaydı dizi devam etmezdi malını gider imlie aditya kavuşur senaryo biter bu yani .. imlie ye gelirsek ilk bölümden şuana kadar zayıf bir karakterdi sadece çok zeki biriydi güçlü durmaya çalışıyordu herşeyin üstesinden gelmeye çalışıyordu annesinden başka hiç birşeyi olmayan biri zorla evlendiriliyor ve evlendiği andan itibaren kocasına aşık olmuş gibi davranıyordu evliliği hemen kabullendi kocası evleniyor diye ağlamalar falan ben ilk bölümde de şimdide aditya imlie olmaz diyorum . İmlie gerçek karakteri bu son bir kaç bölümde ortaya çıkıyor güçlü herşeyin üstesinden gelen dimdik duran imlie aditya ne yaparsa yapsın karşına dikilen imlie kendini ezdirmeyen imlie tabi bunda arayanın payı çok var doğru ve yanlışı anlatıyor imlie ye karar vermesini istiyor zorlama yok .
    Dizi aslında şimdi başlıyor imlie hikayesi mutluluğu bulması vb. Tabi böyle aryanla devam ederse yok aditya ile olursa imlie kendini dipsiz kuyuya atmış olacak çünkü insan yedisinde neyse yetmisinde de o

  12. avatar
      Uraz 21 December 2021 23:54:02

    Çok teşekür ederim sūpersiniz

  13. avatar
      ...... 22 December 2021 08:59:30

    hikayeyi yazanlar sacma yazmış onu demek istedim güzel yapılan yorumlarada begenmeden gecmiyom

Sinematik.net 5651 sayılı yasanın 5. maddesinde tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. sinematik.net içerisinde yalnızca video izleme kodları ( embed ) bulunmaktadır. Hiçbir video kendi sunucularımızda kesinlikle barındırılmamaktadır. Tüm videolar dünyaca ünlü çeşitli video paylaşım sitelerinden alıntılanmaktadır. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, [email protected] mail adresinden bize ulaşabilirler.