1. Imlie 259.Bölüm İzle 259. Bölüm

    Imlie 259.Bölüm İzle

    1080P Türkçe Altyazı

    Imlie 259.Bölüm İzle 9.3 / 10 3 kullanıcı oyu.
    9.3
    ( Toplamda 3 oy verildi. )

      527

    Imlie 259.Bölüm izle, Imlie İzle, Imlie Hint dizisi HD izle, Imlie Tüm bölümlerini Türkçe izle, Hint dizi izle
  1. Imlie Hint Dizisi İzle

    Imlie Hint Dizisi İzle

    IMDb : 7 262 Bölüm

      7   30.045

    Imlie Hint Dizisi İzle, Imlie Hint Dizisini İzle, Hindistanın yeni dizilerinden olan Imlie dizisini sitemizden altyazılı olarak izleyebilirsiniz.
Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
Yorum Alanı 13 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Nermin 13 September 2021 13:37:37

    Herşey adi nin yüzünden oldu malini malini imliye inanmadın al sana malini imlie gidiyor çok iyi oldu kurtulur bu gereksizlerden teşekkürler admin 🌹

  2. avatar
      ece 13 September 2021 20:25:44

    methi ii yaptı kızını o haysiyetsizlerin evinden kurtarmakla imliye kalsa gitmez beklerdi o evde.(biraz bu sonu imli kendi hazırladı yani imlide biraz suclu bence)

    bundan sonra bence 100 bölüm sonra gerceklei ortaya cıkar heykeli dikilecek kadın anu ve yandası o imliye tokat attıkları çirkin ellerle tokat atar malini dönüşüm muhtesm olacak diye gider sonra adi nin triplerini izleriz imliye karsı
    tama bunlar anlasılır
    benim asıl merak ettiğim yuzsuzluğun ve insafsızlığın kitabını yeniden yazan anu , ratha ve gözlüklü amca imlinin suratına nasıl bakacak ?
    gerci cevabı kendim verdim utanmaz olduklarından
    ben malinin fanlarınıda anlamıyorum bir kadın yalan dolan la yuva kurmaya calışıyor ve baska kadının mağduriyetine sevinip alkış tutuyorlar neyin kafasını yasıyorlar acaba ve tabii senariste

  3. avatar
      Nermin 13 September 2021 13:37:37

    Herşey adi nin yüzünden oldu malini malini imliye inanmadın al sana malini imlie gidiyor çok iyi oldu kurtulur bu gereksizlerden teşekkürler admin 🌹

  4. avatar
      Gul 13 September 2021 18:01:29

    Ay imlim sevdin kiymet bilmediler evden gidiyo kuzum icim gitti tesekkurler admin harikasiniz ellerinize saglik

  5. avatar
      hilal 13 September 2021 18:17:04

    adi bey insan hıcmı suphelenmez hiç mi doğruluk payı bulmaz tanımıyonmu ımlıeyı boşuna konusurmu oyle ahada gıttı imlie ..şimdi dön otarafa butarafa..malını mahser cadısı sende sımdı yastıga sarılır yatarsın :)))

  6. avatar
      Pinar 13 September 2021 18:56:12

    Imlie gitti kurtulur bu gereksizlerden hepside adinin uzerine gidiyo hele miyminti gurursusluk abidesi ay bu kadar kendini yerlerde zurundurmez insan bide imlinin elbisesini giymis adinin yanina giderken zar kendini istemeyecegini biliyo adide hic bisey hatirlamiyo bence bu bi miyminti bi falso yapacak ama hangi bolumde inşallah uazkmazlar bide adi ickiliyken kamerayla oynadiysa olaylar aciga cikabilir yada konusurken birileri duyacak yada kc olaylarda imli ye destek olacak valla namus hassiyet diye diye beynimizi iyice bozdular evden derken annesinin kolunu tutusu beni benden aldi annadan desdek istedi zavalli imlim fekakarlik ettin askin icin didi deyip simdi didi adiyi senden ayirmaya calisiyo hemde nasil

  7. avatar
      Arzu 13 September 2021 18:59:53

    Evden giderken icim burkuldu adide okuz gibi baka kaldi hele onu cadisi gulusu miymintiyla zafer kazandik edalari olan garip imlie oldu bi kez o evde yuzu gulmedi ne adiden ne aileden

  8. avatar
      Ayse 13 September 2021 19:01:18

    Tesekkurler sinematik imlie gidiyo oh olsun adi anca aglarsin boyle

  9. avatar
      ece 13 September 2021 20:25:44

    methi ii yaptı kızını o haysiyetsizlerin evinden kurtarmakla imliye kalsa gitmez beklerdi o evde.(biraz bu sonu imli kendi hazırladı yani imlide biraz suclu bence)

    bundan sonra bence 100 bölüm sonra gerceklei ortaya cıkar heykeli dikilecek kadın anu ve yandası o imliye tokat attıkları çirkin ellerle tokat atar malini dönüşüm muhtesm olacak diye gider sonra adi nin triplerini izleriz imliye karsı
    tama bunlar anlasılır
    benim asıl merak ettiğim yuzsuzluğun ve insafsızlığın kitabını yeniden yazan anu , ratha ve gözlüklü amca imlinin suratına nasıl bakacak ?
    gerci cevabı kendim verdim utanmaz olduklarından
    ben malinin fanlarınıda anlamıyorum bir kadın yalan dolan la yuva kurmaya calışıyor ve baska kadının mağduriyetine sevinip alkış tutuyorlar neyin kafasını yasıyorlar acaba ve tabii senariste

  10. avatar
      Gul 13 September 2021 21:02:37

    Malinini taraftarlari kafayi hepten siyirdilar tipki malini gibi onceleri tam bi ablaydi simdi sinsi bi yilan kadinlar cicektir bu cingirakli yilan rolde olsa dogrunun yaninda olmak gerek adiyi istiyo hemde onu sevmedigini bile bile gurursuz

  11. avatar
      sule 14 September 2021 02:02:11

    malini rolündeki kadını zaten sevmiyorum dahada gıcık aldım gördükçe sinirleniyorum birazda şu yazar imile ye güzel şeyler yazsın artık bide bu kadın hamile kalmayı başarırsa varya pes diyorum artık

    • avatar
        Derya 14 September 2021 20:50:06

      Zaten karnına dokunuyor kesin hamileyim diyor imliye

  12. avatar
      pervin kegi 14 September 2021 11:57:38

    neden alt yazili degil ricam etsem biri cevap verebilir mi

  13. avatar
      Gul 14 September 2021 12:17:08

    Alt yazi lutfen

  14. avatar
      Metin T. 14 September 2021 12:43:04
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    dizinin reklamı yayınlanmış.
    hintçe ne dediklerini anlamıyorum ama adi imlieye kamerayı gösteriyor.
    malini elini karnına götürüyor.
    malini arada hapis kelimesini telaffuz ediyor.

Sinematik.net 5651 sayılı yasanın 5. maddesinde tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. sinematik.net içerisinde yalnızca video izleme kodları ( embed ) bulunmaktadır. Hiçbir video kendi sunucularımızda kesinlikle barındırılmamaktadır. Tüm videolar dünyaca ünlü çeşitli video paylaşım sitelerinden alıntılanmaktadır. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, [email protected] mail adresinden bize ulaşabilirler.