1. Imlie 141.Bölüm İzle 141. Bölüm

    Imlie 141.Bölüm İzle

    720P Türkçe Altyazı

    Imlie 141.Bölüm İzle 9.4 / 10 12 kullanıcı oyu.
    9.4
    ( Toplamda 12 oy verildi. )

      3.903

  1. Imlie Hint Dizisi İzle

    Imlie Hint Dizisi İzle

    IMDb : 7 148 Bölüm

      7   23.811

    Imlie Hint Dizisi İzle, Imlie Hint Dizisini İzle, Hindistanın yeni dizilerinden olan Imlie dizisini sitemizden altyazılı olarak izleyebilirsiniz.
Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
Yorum Alanı 22 Yorum Yapılmış
  1. avatar
      Grey Dahlia 29 April 2021 06:54:46

    Başlayalım sövmeye!
    Yani, Malini’nin intiharının sebebinin, İmlie değil, Aditya olduğu apaçık ortadayken neden sorumluluğu İmlie’ye yüklüyorlar? Kız, günah keçisi oldu resmen. İmlie’nin sinduru yüzünden mi intihar etti yani Malini? Malini o kadar aptal mı? En azından sizin kadar değildir, değil mi? Aynı şekilde Aditya’nın üzerine yürüyün bakalım. İki koca kadın, cadı gibi sıkıştırdılar kızı! Meethi, öğretmedi mi kendine saygı duymayı İmlie’ye? Biraz olsun saygın varsa kendine, tüm bunları unutmazsın, hatta çeker gidersin, İmlie yoksa bu böyle devam eder ki beteri de gelir başına. Biliyordum her zaman tek desteğin – Aditya dışında -Rupali’den geleceğini de.
    Çevirisiz izledim. Bu yüzden, anlayabildiğim bu kadardı. Çevrilince eklerim bir şeyler daha 😀
    Teşekkürler, Sinematik.net!

  2. avatar
      İmliefanı 29 April 2021 01:55:19

    Arkadaşlr ben son 10 bölümdür falan çok umutsuzdum ama nedense bugün ki bölüm de ümitlendim. Aile imliye kötü davrandı, bu durum zamanla imlieyi evden uzaklaştırabilir Adi bu duruma dayanamaz. Malini eve gelecek imlie ye birilerini ayarlamaya çalışacak diye düşünüyorum , bu durumda da Adi sakin kalamaz bizi bol kıskançlı bölümler bekliyo zamanla. Adi maliniye dönecek diye korkuyordum ama adam imlie vurulduğunda salya smk ağlıyodu, şimdi sadece vicdan azabı çekiyor. Malini içerde yatıyo ondan önce İmlieyle konuşmak istiyo aklı onda kalıyo falan biraz zaman geçecek ama sanırım güzel bölümler alacağız.Maliniye geri döndürmek isteselerdi Adinin İmleye olan bakışını yavaş yavaş azaltırlardı sadece birlikte sahne alamıyoruz adinin aşkı hâlâ yerli yerinde duruyo. Umarım çokta bekletmezler, lakin imlie evden ayrıldıktan sonra biraz daha hareketlenebilir Adi İmlie arası . Bugün video paylaşmış Atıf Khan , ikisi yine motosiklet üzerinde imlie soğuk duruyordu ana sonuçta Adi hala imliyi düşünüyor belli ki

  3. avatar
      Seren67 28 April 2021 14:13:30

    Teşekkür ederim admin

  4. avatar
      konyali66 28 April 2021 15:16:56

    cok tesekür edrim admin budizide imli sadyakam ve simdide ropali buücü disinda hepsinde karakter soksunluguvar imlinin annesinde bile kendisi kizindan gercegi sakliyor gzünün önünde zorla evlendirip sehre gönderdi basina negeldi bilmiyor neacilar cekti imli o üzülmesin diye söylemidi gercegi oise babasindan nefret etmesin diye söylemedi adi bile zavalli hem gercegi maliniye söylemeye korkuyor zayifdiye hemde imliye atiyor yükü sen söletmiyorsundiye simdide adinin annesi yengesi nisant snduru neden sürdün diye sucluyor oda adinin sucu imli önceleri hic sürmedi vuruldugunda bile yaraliyken sildirdi üni kazandi icin güya adi efendi sinduru srdü kendi eliyle eeekoskoca prfesor elini kisiyor 19 yasinda imliden herkes coksey bekliyor varsa yoksa malini vay babannesibile döndü eger imli yi oevden göndermesse ki öyle görünüyor imlide yandi bizde senaristlerin durumuvahim arkadaslar

  5. avatar
      Gz 28 April 2021 15:20:23

    Emeğinize teşekkür ederim Admin 🙏🙋‍♀️

  6. avatar
      Gul 28 April 2021 16:21:50

    Dramanin icine ettiler el birligi ile neymis paylasamazmis adiyi malini karakrerini basitlestirdiler okumus kadin gitti yeri zavalli diyorum kendine boyle davranan bi kadin bence zavallidir ailenin imlie ye davranisi cok kotuydu adinin imliye bakisi imlinin onu anlamasi tek sahneydi tam anlamasamda yeni sahneler geliyo adi motor suruyo imlie arkasinda imlie okulda yeni adilie sahneleri geliyo bu sahneleri bekliyoruz sadece bu sahneler icin izlenilir bundan sonra adiyi aci cekerken goreceyiz hem evde hemde disarda beter olsun imlie ye neler cektirdi kiskacliklar basliyacak simdiden sonra izleyip goreceyiz tesekkurler admin ellerine saglik

  7. avatar
      Sevim Aktas 28 April 2021 18:32:36

    Cok tesekurler supersiniz sinematik sayende hepimiz imlikolik olduk daha ne olsun🤩

  8. avatar
      Erdem 28 April 2021 19:07:40

    Bundan sonra Adi ve ilminin beraber olmaları zor gibi görünüyor, malinin intihar etmesi onların vicdan azabı çekeceklerini biliyor hiç kimse asla Adi ve imliyi desteklemez yani bence bilerek intihar etti niye Adinin konuşmasını beklemedi çünkü gerçekleri duymak istemedi Adinin az çok neler söyleyeceğini tahmin etmiştir . Bakalım sonu nereye varacak bekliyoruz . Elinize emeğinize sağlık çok teşekkürler Admin 👍👍👍👍👍👍👍👍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  9. avatar
      İmliefanı 29 April 2021 01:55:19

    Arkadaşlr ben son 10 bölümdür falan çok umutsuzdum ama nedense bugün ki bölüm de ümitlendim. Aile imliye kötü davrandı, bu durum zamanla imlieyi evden uzaklaştırabilir Adi bu duruma dayanamaz. Malini eve gelecek imlie ye birilerini ayarlamaya çalışacak diye düşünüyorum , bu durumda da Adi sakin kalamaz bizi bol kıskançlı bölümler bekliyo zamanla. Adi maliniye dönecek diye korkuyordum ama adam imlie vurulduğunda salya smk ağlıyodu, şimdi sadece vicdan azabı çekiyor. Malini içerde yatıyo ondan önce İmlieyle konuşmak istiyo aklı onda kalıyo falan biraz zaman geçecek ama sanırım güzel bölümler alacağız.Maliniye geri döndürmek isteselerdi Adinin İmleye olan bakışını yavaş yavaş azaltırlardı sadece birlikte sahne alamıyoruz adinin aşkı hâlâ yerli yerinde duruyo. Umarım çokta bekletmezler, lakin imlie evden ayrıldıktan sonra biraz daha hareketlenebilir Adi İmlie arası . Bugün video paylaşmış Atıf Khan , ikisi yine motosiklet üzerinde imlie soğuk duruyordu ana sonuçta Adi hala imliyi düşünüyor belli ki

  10. avatar
      Grey Dahlia 29 April 2021 06:54:46

    Başlayalım sövmeye!
    Yani, Malini’nin intiharının sebebinin, İmlie değil, Aditya olduğu apaçık ortadayken neden sorumluluğu İmlie’ye yüklüyorlar? Kız, günah keçisi oldu resmen. İmlie’nin sinduru yüzünden mi intihar etti yani Malini? Malini o kadar aptal mı? En azından sizin kadar değildir, değil mi? Aynı şekilde Aditya’nın üzerine yürüyün bakalım. İki koca kadın, cadı gibi sıkıştırdılar kızı! Meethi, öğretmedi mi kendine saygı duymayı İmlie’ye? Biraz olsun saygın varsa kendine, tüm bunları unutmazsın, hatta çeker gidersin, İmlie yoksa bu böyle devam eder ki beteri de gelir başına. Biliyordum her zaman tek desteğin – Aditya dışında -Rupali’den geleceğini de.
    Çevirisiz izledim. Bu yüzden, anlayabildiğim bu kadardı. Çevrilince eklerim bir şeyler daha 😀
    Teşekkürler, Sinematik.net!

    • avatar
        Grey Dahlia 30 April 2021 06:44:44

      Çevrildiğine göre daha rahat yazabilirim. Canım Rupali! Ne güzel destek oldu öyle. Çok haklıydı: Sana saygı duyulmayan yerde durma. O gün, Malini, İmlie’yi hakaretlere boğup da ağlattığında neredeydi şu yenge ile Adi’nin ağlak annesi? Malini’nin haksız olduğunu bile bile sessiz kalıp İmlie’nin ağlayışını izlediler ve bir de olanlar yetmezmiş gibi, hiç alakası olmadığı halde İmlie’yi aynı şekilde suçluyorlar. Nasıl bir saçmalıktır bu? Rupali’nin dediği gibi: Malini’niyle ilgilenecek herkesi var ama İmlie, yalnız. Kan verdikten sonra aynı güruhtan hiçbiri sormadı “İyi misin,” diye. Hatta babası olacak korkak herif de sormadı. Evet, Malini’nin durumu tabii ki öncelikli ama insan, en azından Malini’yi kurtardığını düşünerek, nezaketen sorar. Bu kadar çirkinleşeceklerini beklemiyordum. Umarım İmlie, daha fazla bunlara tahammül etmek zorunda kalmaz. Çekip gitsin. Çok daha mutlu olacaktır, eminim. Ne diye böyle haksızlıklara tolerans gösterecek? Ailesi falan değiller. Belki İmlie, öyle düşünüyordu ama onlar öyle görmüyormuş demek ki. İmlie, onlar için sadece günah keçisi.

  11. avatar
      Sevim Aktas 29 April 2021 15:24:42

    Cok tesekkurler sinematik emeginize saglik diziye gelince en favori kisi rupali adityaya dediya malinin herkesi var imlinin kimsesi yok diye senariste iyice imliyi paspas yapdi

    • avatar
        Nigar 29 April 2021 16:44:22

      Ama adi de ona yine de çok yalnız değil yani ben varım😅 dedi

  12. avatar
      Gul 29 April 2021 16:41:48

    Tesekkurler admin yine hayal kirikligi malini yapmak istedigini basardi oyle sacma bir bolum du herkez malinin etrafinda pervane oldu adinin kendini suclamasi .tek bir yildiz vardi imlie vicdanli kuzum o yuzden bir once evden gitmesi gerekiyo senarist imlie zavalli duruma sokuyo malini prensesler gibi hayatini bile imlie borclu adinin imlie asik oldugundan suphe duydugu halde bile hala adiyi istiyo malini prensesi alsin adiyi calsin basina bakalim nereye kadar mutlu olacaklar 19 yasindaki gencecik bi kizdan ne cok sey istiyolar hersey onun yuzunden olmadi tek suclu adi . yandin adi yandin maliniyi gormekten gina geldi iyi niyetiyle herkezin kalbini kazaniyo fedakarlik yok cefa yok . Ben imlie izlerken icim acidi rupi olmasa kimse ona yardim etmedi sahipsiz kaldi fakir oldugu icin kimse kayle almadi sozde babasi bile yanina gelip teselli etmedi ay icim daraldi birkac bolum daha malini cekeceyiz ben artik bu karakterden sikildim . Baslasin adilie sahneleri

  13. avatar
      konyali66 29 April 2021 19:18:33

    aferim ropali sende olmasan herkes malininin icine girecek gereksiz nisant babi babi albabini basinacal senniye birak tin sevdigini madem hastaymis hic hasta grmedik sanki icim sisti vallahi nemaliniymisya ilk deva pirkasin sözüne katiliyorum adinin karisi oldugunu ögrensinler seni kapi disari ederler deisti oda kendini düsnerek sylediobaska imliye

  14. avatar
      Nigar 29 April 2021 20:29:16

    Zaten dev adam olsa kızına soyadını verirdi. Ona rahatlık verirdi. Her ne kadar anu korkusu olsa da gerçek baba kızını korurdu. Bu zamana kadar babalık etmemiş bundan sonra da etmez. Korkak zaten para şan şöhrret de anudan geldiği için kızına babalık yapamıyo

  15. avatar
      Fulya 29 April 2021 20:32:12

    İçim şişti malinide malini. Dizinin adı acıların kadını malini olsaymış. Ne bu ya her kes malinici. Peki imlie nolucak 19 yaşında kız kimsesi gerçekten yok yalnız. Biri şu kıza sahip çıksın. Satkaam pari annesi gelib kızının haline baksınlar. Kız harap oldu. Gerçekten imlieye üzülüyorum

  16. avatar
      hilal 29 April 2021 21:00:37

    ayy ibaygınlık geldi valla tamam olurda bu kadar olmaz bu nasıl bir malini didi sevdası ..cok itici oluyor biraz abartmışlar..adityanın ailesınede ne demeli yok sındoru sürmş dinelemişte onun yuzunden olmus ta bilmem ne gercegi öğrenınce imlieyı onların elınden Allh kurtarsn (.cok tşkler çeviri için 🙂 )

  17. avatar
      Ayla 29 April 2021 21:57:44

    Malini dizinin içine ettin. Bi ötede durds adi imlie izleyelim. Bilerek yalandan intihar ettin adi dönsün diye zayıf kadınsın qzıcık gururun olsa boşanırsın seni sevmeyen adamın utanmadan geri dönüceksin bide. İmlieye Allahtan sabır diliyorum. Şu insanların içinde 1 dakka bile durmam ben😒😒

  18. avatar
      Uraz 30 April 2021 01:19:53

    Çok teşekür ederim sūpersiniz

  19. avatar
      Nurum0671 30 April 2021 02:09:32

    Malini didi.malini didi ne kendini suçluyosun ya koskoca prof olmuş üniye kocam bana ilgi göstermiyo die kalk intihar et 😏ay bu ailede ha herşeyi biliyonuz tek suçlu imlia 😕 bi anla dinle öyle yargıla 🙄😕 de gayrin adi sende bi açıklada kurtulak gardaş 😂
    Senarist sende adam akıllı yaz şu senaryoyu gardaşmısın bacımısın neysen 😏
    Emeği geçen SİNEMATİK.NET ailesine teşekkürler 🤗

  20. avatar
      G.G. 30 April 2021 16:07:40

    Bu kadar suçlamadan song Imli bu evden ayrılsa daha iyi olurdu. Kendı yolunu bulması daha iyi bence.
    Çeviri için çok teşekkür ederim.Ellerinize ,emeğinize sağlik. Iyiki varsınız Sinematik.net.

  21. avatar
      fira 3 May 2021 09:08:26

    merhabalar imlinin 141,142 bölümü açmıyor lütfen bakarmısınız

Sinematik.net 5651 sayılı yasanın 5. maddesinde tanımlanan yer sağlayıcı olarak hizmet vermektedir. sinematik.net içerisinde yalnızca video izleme kodları ( embed ) bulunmaktadır. Hiçbir video kendi sunucularımızda kesinlikle barındırılmamaktadır. Tüm videolar dünyaca ünlü çeşitli video paylaşım sitelerinden alıntılanmaktadır. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, [email protected] mail adresinden bize ulaşabilirler. korku filmleri izle